آرایش آموزشی

ساخت وبلاگ

آکاایران: آموزش صحیح ریمل زدن برای پر پشت و بلند نشان دادن مژه ها

 

 

به گزارش آکاایران: چگونه ریمل بزنیم تا مژه های مان پرپشت تر شود؟

یک ریمل خوب تاثیر زیادی در زیبا و درخشان شدن چشم ها دارد و مسلما انتخاب یک ریمل خوب و یاد گرفتن روش صحیح استفاده از آن، می تواند این زیبایی را بیشتر کند.
یکی از مهم ترین وسیله آرایشی خانم ها ریمل است. به خصوص خانم هایی که برای شان آرایش چشم، اهمیت بسیاری دارد یا این که در خرید هرگونه ماده آرایشی مربوط به چشم وسواس دارند. ریمل های مختلف و بسیاری وجود دارد اما کمتر کسی است که از تکنیک های انتخاب ریمل و استفاده از آن آگاه باشد، افراد کمی هستند که بدانند انتخاب ریمل بستگی به نوع چشم و مژه ها دارد و باید هنگام خرید تمام این موارد را در نظر داشت.

 

 
قبل از ریمل مژه ها را فرکنید

مسلما وقتی مژه ها فر باشند با ریمل، زیبایی آن ها دوچندان می شود اما هنگام فرکردن باید چند نکته خاص را در نظر گرفت. اول این که باید قبل از ریمل از فر مژه استفاده کرد، نباید هنگام استفاده از فرمژه هیچ گونه ماده خاصی روی مژه ها باشد چون در غیر این صورت احتمال آسیب دیدن و شکسته شدن مژه ها وجود دارد. نکته دوم این که باید فرمژه آنقدر پهن باشد که تمام مژه ها یکدست فر شوند و پد پلاستیکی آن کاملا در جای خود قرار گرفته باشد.

 

 
تکنیک های صحیح ریمل زدن را یاد بگیرید

_ قبل از این که برس را به مژه های تان بزنید،  مقدار اضافی ریمل روی برس را پاک کنید.

_ هنگام ریمل زدن باید برسش را به طور افقی بگیرید و بعد از ریشه به سمت نوک مژه ها ریمل بزنید، برس را کمی برچرخانید تا مژه ها از هم جدا شود، حواس تان باشد که خیلی مژ ه ها را از ریمل پرنکنید.

_ وقتی می خواهید مژه های پلک بالا را ریمل بزنید باید برس را بالای مژه ها بگیرید چون وقتی به مژه ها از بالا ریل بزنید،  وزن مژه ها به سمت پایین می افتد و حالت بهتری می گیرند، اگر می خواهید مژه های پلک پایین را هم ریمل بزنید، بهتر است نسبت به پلک بالا ریمل کمتری استفاده کنید.

 

_ اگر می خواهید مژه ها به خاطر ریمل زیاد به هم نچسبند، بعد از هر دوری که ریمل می زنید صبر کنید تا خشک شود و بعد دوباره روی آن دور دوم را شروع کنید، معمولا یک تا 2 دور ریمل کافی است ولی اگر می خواهید ریمل پرتری داشته باشید، 2 تا 3 دور بزنید.

 

 
مژه ها را نکشید

هیچ گاه با دست ریمل روی مژه ها نکنید یا برای پاک کردن به مژه ها فشار نیارید و آن ها را نکشید چون این کار می تواند منجر به التهاب ناحیه پلک ها شود و حتی ممکن است باعث ریزش مژه ها هم شود. برای پاک کردن ریمل ها پنبه ای را آغشته شیرپاک کن کنید و بعد پنبه را روی مژ ها فشار دهید ریمل ها درون ماده پاک کننده حل شوند و در نتیجه به راحتی پاک شوند.

 

 
ریمل چه رنگی بخرید؟

ریمل هایی که به راستی رنگی مشکی دارند، برای همه مناسب هستند. مهم است که رنگ ریمل واقعا سیاه باشد،  برای تشخیص این موضوع با برس مقداری از آن را روی دستمال کاغذی یا کاغذ سفید بکشید. اگر احساس کردید که بیشتر خاکستری است تا مشکی از خرید آن منصرف شوید اما اگر موهایی روشن یا قرمز دارید، می توانید از ریمل قهوه ای هم استفاده کنید چون ریمل قهو ه ای حالتی طبیعی تر به چهره شما می دهد. حواس تان باشد که رنگ های فانتزی مثل آبی، قرمز، سبز و… تنها مناسب خانم های خیلی جوان است.

 

 
فقط ریمل خودتان را استفاده کنید

به هیچ وجه از ریمل فرد دیگری استفاده نکنید و ریمل خود را نیز به کسی قرض ندهید. ریمل محیط مناسبی برای رشد باکتری هایی است که می توانند عفونت های چشمی ایجاد کنند. حتی ممکن است چشمان دوست شما باکتری هایی داشته باشد که برای او ضرر ندارد ولی برای چشمان شما مشکل ایجاد کند. پیشنهاد می کنیم هر 3 ماه یک بار ریمل تان را تعویض کنید.

 

 
با مژه های کوتاه چه باید کرد

باید ریملی انتخاب کنید که رنگ تیره ای داشته باشد و بلند کننده مژه باشد. یک بار ریمل بزنید، صبر کنید تا ریمل خشک شود سپس یک لایه دیگر روی آن بزنید. اگر هم مژ ه های تان هم کوتاه است هم نازک، به دنبال ریمل بلند کننده و حجم دهنده باشید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه ها و مژه های انتهای چشم را دوباره ریمل بزنید.

 

 

مژه های بلند تنها به دنبال حجم دهنده باشند

آن هایی که مژه های بلند دارند، نیازی به استفاده از ریمل های بلند کننده ندارند، برعکس باید ریملی انتخاب کنند که حجم دهنده باشد. این دسته از خانم ها هم باید صبر کنند لایه اولی ریمل خشک شده و سپس مژه ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرتر به نظر برسد.

 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 22:36

آکاایران: در این مطلب سری به کمد لباس‌های مدل‌های جوان زدیم که در این حوزه نوپا فعالیت می‌کنند. به پیشنهاد این مدل جوان شما با داشتن یک ست کفش و شلوار ثابت و پلیورهای مختلف می‌توانید تیپ‌های متفاوتی را تجربه کنید.

 

به گزارش آکاایران: این هم یک نمونه پلیور کاملا اسپرت؛ البته این پلیور طرح و نقشی کلاسیک دارد ولی در مایه‌های اسپرت. چنین پلیوری را می‌توانید با شلوار جین به خصوص شلوار جین آبی تیره هم بپوشید. برای این مدل پلیورها که نقش‌دار هستند و یقه ایستاده دارند، از شالگردن یا دستمال گردن استفاده نکنید چون هم ست لباس شما شلوغ می‌شود و هم دست و پاگیر است و راحتی لباس شما را زیرسؤال می‌برد.
 

,[categoriy]

تیپ زمستانی برای آقایان

تیپ زمستانی برای آقایان (+تصویر) -آکاتیپ زمستانی برای آقایان (+تصویر) -آکا

آکاایران: تیپ زمستانی برای آقایان (+تصویر)

شلوار
برای خرید شلواری که به شما حق انتخاب بدهد و بتوانید با مدل‌های مختلف پیراهن و پلیور مردانه ست کنید، سراغ یک شلوار کتان بروید. اگر اضافه وزن ندارید و از اندام متناسبی برخوردار هستید، شلوارهای فیت انتخاب خوبی برای شما هستند ولی اگر چنین ویژگی‌ای را  ندارید، بهتر است سراغ شلوارهایی با برش آزادتر و کلاسیک بروید. رنگ‌هایی مانند مشکی، سورمه‌ای تیره و خاکی انتخاب خوبی است چون امکان ست شدن با دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها را دارد و در اصل می‌توان گفت تمام طیف رنگ‌ها، در کنار این رنگ‌ها جلوه و زیبایی دارند. شلوار جین کمی دست و پای شما را برای ست‌های نیمه رسمی می‌بندد ولی شلوار کتان محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند و می‌توانید در فضاهای اسپرت یا نیمه‌رسمی از این شلوار استفاده کنید؛ به همین دلیل اغلب پسران جوان، طرفدار جدی این مدل شلوارها هستند.

کفش
به همان اندازه که شلوار کتان، نقش لباس عزا و عروسی را بازی می‌کند و کاربرد زیادی برای آقایان دارد، کفش‌های کالج هم چنین نقشی را به خوبی ایفا می‌کنند. کالج از جنس چرم، بی‌شک فرم و شکلی کلاسیک‌تر دارد اما شما می‌توانید سراغ نمونه‌های جدید این کفش بروید مثلا کالج‌های پلاستیکی که از نوعی پلاستیک تهیه شده‌اند و علاوه بر انعطاف‌پذیری بالا، دوامی طولانی به خصوص در روزهای بارانی دارند. ویژگی خاص کفش‌های کالج امکان ست شدن آن با تیپ‌های مختلف از اسپرت تا نیمه‌رسمی است یعنی همان چیزی که یک آقای خوش‌پوش و خوش‌تیپ برای کمد خود به آن نیاز دارد. شما با خرید یک جفت کفش، می‌توانید ست‌های مختلف بسازید.

پلیور با بافت درشت انتخاب خوبی برای آقایان با اندام لاغر یا ریز است؛ به خصوص آقایانی که دوست دارند چهارشانه‌تر از آنچه هستند به نظر برسند. پلیورهایی با بافت درشت، افراد را درشت‌تر از آنچه هستند نشان می‌دهد. از طرف دیگر اگر همین پلیور یقه‌ای ایستاده داشته باشد، می‌تواند هنگام فرارسیدن روزهای برفی، نقش کت و کاپشن شما را هم بازی کند چون گرمای مطبوعی دارد. برای اینکه خوش‌پوشی و خوش‌سلیقگی خودتان را نشان دهید، سراغ پلیورهایی بروید که طراحی متفاوتی دارند مثل این نمونه که در یقه آن از بست‌های فلزی استفاده شده است. بافت تکه‌ای از دیگر دلایل زیبایی این پلیور است.

 

پلیور
برای آقایان درشت اندام هم، پلیورهای ریزبافت که حاصل کار بافت ماشینی هستند را توصیه می‌کنیم. این پلیورها در کنار ایجاد گرما، بافت ظریفی دارند و افراد را چاق‌تر از آنچه هستند، نشان نمی‌دهند. اگر می‌خواهید تیپ اسپرت تری داشته باشید، می‌توانید این پلیورها را به تنهایی بپوشید یا اگر پلیور شما یقه 7 است، از یک تی‌شرت یقه گرد ساده در زیر آن استفاده کنید. برای داشتن تیپ نیمه‌رسمی می‌توانید یک پیراهن مردانه زیر این مدل پلیورها بپوشید. پلیورهای نازک با بافت ظریف، ظرفیت ترکیب‌های مختلف و ساختن تیپ‌های متفاوت را دارند.

شال گردن
در سال‌های اخیر به جای شال گردن، دورگردنی‌ها بازار داغی پیدا کرده‌اند. بد نیست شما هم برای خاص کردن تیپ زمستان خود از این مدل دورگردنی‌ها استفاده کنید. وقتی پلیور و شلوار ساده پوشیده‌اید، از دورگردنی‌های شل و آزاد استفاده کنید چون تیپ ساده شما را متفاوت می‌کنند. این مدل دورگردنی‌ها با پلیورهای ساده هماهنگی دارند و با پلیورهای یقه‌دار توصیه نمی‌شوند چون حجم زیادی در اطراف گردن ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند، گردن شما ناقص و کوتاه به نظر برسد. داشتن لباس ساده، دست شما را در انتخاب رنگ دورگردنی هم بازمی‌گذارد.
 

 

bartarinha.ir



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 22:36



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 146 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 22:36

نمونه هایی بسیار زیبا از مدل های شال و کلاه زنانه و دخترانه 2014

,[categoriy]

مدل شال و کلاه زنانه 2014

مدل شال و کلاه زنانه 2014 -آکامدل شال و کلاه زنانه 2014 -آکا

آکاایران: مدل شال و کلاه زنانه 2014

به گزارش آکاایران: شال و کلاه 2014

مدل شال  2014

مدل کلاه 2014

مدل شال زنانه 2014

عکس شال و کلاه

مدل جدید شال و کلاه 2014

مدل لباس زمستانه 2014

مدل شال دخترانه

مدل شال و کلاه شیک

 

 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 8:49



به گزارش آکاایران: آرایش لب یکی از ارکان اصلی آرایش صورت است که تاثیر بسیاری در زیبایی صورت دارد

 


روش اول برجسته کردن لب ها با آرایش:
می توانید از روش زیر سازی برای برجسته کردن لب هایتان استفاده کنید تا طبیعی تر بنظر آید.

با آموزش تصویری زیر به راحتی می توانید با مداد لب و رژلب، لب های باریک تان را برجسته و قلوه ای کنید.
برای این کار کافی است با مداد لب ابتدا دور تا دور لب ( کمی بیرون تر از خط لبهایتان ) خطی بکشید.
مطابق شکل خط های  عمودی را روی لب بالا و پایین بکشید.
با یک رژ لب به رنگ بژ روشن و مات روی کل سطح لب های تان را بپوشانید.
در انتها فقط برای قسمت وسط لب پایین تان از رژ لب مایع استفاده کنید.

 

روش اول برجسته کردن لب ها با آرایش

 

روش دوم برجسته کردن لب ها با آرایش:
- کرم پودر
- مدادِ لبی که دو درجه از رنگ طبیعیِ پوستتان تیره تر باشد
- یک لایه بردارِ لب (اسکرابِ لب)
- نرم کننده یا مرطوب کننده ی لب
- رژ لب
قبل از اینکه کرم پودر را بزنید باید لبهایتان را نرم کنید.میتوانید یک لایه بردارِ لب یا همون اسکرابِ لب را از مغازه تهیه کنید و یا اینکه خودتان در خانه یک اسکراب تهیه کنید که در این صورت در یک ظرف کوچک ، یک قاشق سوپ خوری شکر سفید را با اندکی عسل مخلوط کنید و برای چند دقیقه روی لب هایتان بمالید.بعد با آب بشوئید و بلافاصله کرم نرم کننده بزنید.چند دقیقه صبر کنید تا جذب شود و در آخر با یک دستمال تمیز،باقی مانده کرم را پاک کنید.
قدم دوم این است : روی لب هایتان کرم پودر بزنید.بعد با مدادِ لب قهوه ای کمی بیرون از خط لبِ طبیعی تان بکشید.سپس مانند تصویر وسط لب هایتان چند خط بکشید و کمی پخش کنید.
و حالا رژ لب را بزنید.حتی می توانید یک رنگ تیره تر را نیز انتخاب کنید تا با آن دور تا دورِ لب را کمی تیره کنید تا برجسته تر به چشم بیاید.

 

روش دوم برجسته کردن لب ها با آرایش

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی آکا ایران


سیمرغ
جشنامه
 

 گرد آوری مطالب : آکا ایران




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 8:49



به گزارش آکاایران: برخی باورهای اشتباه درمورد پوست دهان به دهان می چرخند و ملکه ذهن ما می شوند

 

برخی باورهای اشتباه درمورد پوست دهان به دهان می چرخند و ملکه ذهن ما می شوند. در این پست این اشتباهات را برای شما بیان می کنیم تا آن ها را از ذهن خود دور کنید :
1- آب سرچشمه جوانی است
زمانی نوشیدن آب می تواند از چروک شدن پوست شما جلوگیری کند که بدن از بی آبی شدید رنج ببرد . علت اصلی چروک شدن و پیری پوست، نور آفتاب ، بالا رفتن سن و بیشتر از همه ژنتیک فرد است . قاعدتا با ژن های خود که نمیتوانید کاری کنید زیرا از والدین به ارث رسیده اند . اما می توانید عامل دوم پیری، یعنی آفتاب را تحت کنترل درآورید . برای این کار باید در همه مواقع از کرم ضد آفتاب استفاده کنید .


2- مرطوب کننده ها چروک را کمتر می کنند
باید بدانید که هر مرطوب کننده ای برای همه خوب نیست . مثلا اگر پوست چربی دارید استفاده از مرطوب کننده میتواند وضعیت آکنه های صورتتان را بدتر کند .
کرم های مرطوب کننده فقط روی پوست می نشینند و آب مورد نیاز آن را تامین می کنند . در واقع آب و چربی را روی پوست نگه میدارند که در نتیجه پوست خشک و بدون آب به نظر نخواهد رسید . بعد از شستشوی پوست طبیعی است که روی آن احساس خشکی کنید . اما باید بدانید که هر مرطوب کننده ای برای همه خوب نیست . مثلا اگر پوست چربی دارید استفاده از مرطوب کننده میتواند وضعیت آکنه های صورتتان را بدتر کند .


3- محصول گیاهی و طبیعی عوارضی نخواهند داشت
هر ماده طبیعی مثل آلوئه ورا ممکن است برای شما همان قدر عوارض جانبی ایجاد کند که محصولات ساخت دست بشر باعث آن میشود . اگر شما از یک محصول گیاهی و یا طبیعی استفاده و احساس می کنید پوستتان ملتهب شده است، بلافاصله مصرف آن محصول را قطع کنید .


4- صابون پوست را خشک می کند
این باور اشتباه است. صابون برای پوست و شامپو برای مو ساخته شده است. کسانی که سرشان را با صابون می شویند، قطعا دچار خشکی، کدری و شکنندگی مو می شوند، زیرا مواد قلیایی صابون بسیار بیشتر از شامپو است .  برای پوست های چرب و نرمال، استفاده از صابون های معمولی که خاصیت قلیایی بالایی دارند ایرادی ندارد و باعث خشکی پوست نمی شود. استفاده از صابون، زمانی برای پوست درست نیست که فرد پوستی خشک داشته باشد. در این صورت استفاده از صابون باعث خشکی بیشتر می شود. افرادی که پوست خشک دارند، می توانند از صابون های خنثی استفاده کنند.


5- ضد آفتاب فقط مختص خانم هاست
برخی معتقدند که مراقبت از پوست و مو و یا عمل های زیبایی مختص زنان است در حالی که این طور نیست. برای مثال مردان هم باید به طور مرتب از ضد آفتاب برای محافظت از پوست خود استفاده کنند. امروزه بسیاری از ضدآفتاب ها، مرطوب کننده هم در خود دارند که کاربرد آن ها را آسان ترمی کند . حتی  برخی والدین تصور می کنند که استفاده از ضدآفتاب در کودکان لزومی ندارد و آن را مختص بزرگسالان می دانند در حالی که این تصور غلط است. حتی باید دانست که به علت نفوذپذیری بیشتری که در پوست نازک کودکان وجود دارد، مصرف ضدآفتاب در آن ها واجب تر است. امروزه ضد آفتاب های گوناگونی مخصوص کودکان ساخته و عرضه شده است .


6- وقتی هوا ابری است نیازی نیست ضد آفتاب بزنی
ضدآفتاب ضروری است حتی در هوای ابری.بیشتر از 60 تا 80 درصد از پرتوهای خورشید قادرند از لایه های ابر بگذرند و به بدن یک شناگر در عمق سی سانتی متری آب یک استخر برسند .


7- پوست شما و کرم دیگران
پوست هر فردی متفاوت با فرد دیگر است. استفاده از کرم یا شیوه درمان پوستی که برای دوست سفید رنگ شما نتیجه خوبی داده است، می تواند برای پوست گندمی شما مشکل ساز شود .


8- با سولاریوم پوست جوان می شود
اشعه فرابنفش این پرتوها، در دستگاه های سولاریوم باعث شکست رشته های کلاژن و الاستین پوست می شود و نتیجه اش در دراز مدت چین و چروک پوست است .


9- زگیل ها ریشه دارند
یک باور اشتباه در بین مردم وجود دارد که اگر ریشه زگیل را ازبین نبرید دوباره بر میگردد . باید بدانید هر چیزی که روی پوست شما بوجود می آید ریشه ندارد . زگیل را یک ویروس خاص بوجود می آورد . اگر تمام سلول هایی که حاوی ویروس زگیل هستند ازبین نروند زگیل دوباره بر می گردد.


10- ناراحتی های کبدی لکه های قهوه ای می آورند
نمیتوان هیچ ارتباطی بین لکه های قهوه ای پوستی با ناراحتی های کبدی پیدا کرد . این لکه های قهوه ای بیشتر به دلیل نور آفتاب بوجود می آیند و با افزایش سن پررنگ تر می شوند . بهترین راه پیشگیری از بوجود آمدن چنین لکه هایی، استفاده از کرم ضد آفتاب می باشد .



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 8:49

آکاایران: سلامت و بهداشت دهان و دندان از اصولی است که همه ما حداقل بک بار در روز درگیر آن هستیم و با مسواک زدن، استفاده از نخ دندان و یا حتی استفاده از آب و نمک، دهان و دندان خود را پاکیزه نگه می داریم. مواردی که در این مطلب در خصوص دهان و دندان می خوانید، توصیه های استیو راث -دندانپزشک زبده آمریکایی- است که در زمینه زیبایی دهان و دندان بیش از ۲۵ سال سابقه دارد.

۱- شاید شما به میزان کافی به دندانپزشک مراجعه نمی کنید.

به گزارش آکاایران: شاید مراجعه به دندانپزشک برای هر دو سال یکبار به نظر کافی برسد. در واقع برای اکثر افراد این موضوع کافی است؛ اما من به بزرگسالان پیشنهاد می کنم که هر ۹۰ روز به دندانپزشک مراجعه کنند. شاید به نظر این میزان زیاد به نظر برسد، اما آن باکتری که هنگام مراجعه به دندانپزشک توسط ما از بین میرود، ظرف مدت ۳ ماه مجددا تکثیر خودش را در دهان آغاز می کند. البته ممکن است هزینه این مراجعات مکرر برای شما زیاد به نظر برسد، اما بسیاری از افراد هزینه های مشابهی را برای رنگ زدن موها و موارد مشابه هزینه می کنند. پس برای زیبایی دندان ها نیز از این قاعده مستثنی نیست.

۲- اگر از دندانپزشک به خاطر درد می ترسید، احتمالا به دندانپزشک خوبی مراجعه نمی کنید.

امروزه تقریبا تمامی موارد آزار دهنده که به درمان آسیب های دندان مرتبط هستند حل شده و با کمک روش های جدید دیگر نیازی نیست دهانتان برای مدت زیادی باز باشد. در موارد خاص نیز دندان پزشکان از بیهوشی کمک می گیرند.

۳- اگر تا زمان درد صبر کنید، دیگر خیلی دیر شده است.

بهتر است که بدانید بیشتر آسیب های دندان دارای درد نیستند. حفره های به وجود آمده بر روی دندان قبل از آنکه عمیق شوند، دردی را به همراه نخواهند داشت. این موضوع راجع به بیماری های لثه نیز صادق است و تا اینکه ناگهان درد دهان شما را فرا می گیرد و آن زمان لحظه ایست که تمام لثه شما را باکتری فرا گرفته است و یا لثه شما در آلودگی ها به دام افتاده است. نکته مهم اینجاست با مراجعه منظم به دندانپزشک شما از مشکلات خاموش آگاه می شوید و از بروز مشکلات بزرگتر پیشگیری کرده اید.

۴- هیچ چیزی جانشین نخ دندان های قدیمی نمی شود.

ممکن است شما بتوانید از داروخانه ابزار فلزی تیز برای درآوردن تکه غذاهای گیر کرده تهیه کنید و از آن بهره ببرید. اما غذایی که در عمق دندان شما باقی مانده است را نمی توان با ابزارهای فلزی مورد حمله قرار داد، به اضافه اینکه در آن قسمت مقدار زیادی باکتری جا خشک کرده اند. مسواک می تواند ۵۰ درصد از غذای میان دندان های شما را جدا کند. باقی موضوع را باید به عهده نخ دندان بگذارید. مهم نیست که مسواک شما از چه تکنولوژی فوق العاده ای بهره می برد، شما همچنان به نخ دندان نیاز دارید.

۵- ملاقات با دندانپزشک ممکن است جان شما را نجات دهد.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که ریشه برخی از بیماری های لثه ای، می تواند مشکلات قلبی باشد. برخی باکتری هایی که منجر به بروز التهابات لثه می شوند، بر روی سرخرگ های قلب نیز تاثیر گذارند. دیدن دندانپزشک نه تنها دندان های شما را زیبا خواهد کرد و به شما یک لبخند زیبا خواهد بخشید، بلکه باعث می شود تا از سلامتی کلی خودتان نیز باخبر شوید.

۶- دهان دروغ نمی گوید.

به محض اینکه دهانتان را جلوی دندانپزشک باز می کنید، از روی حالت دندان ها و لثه، دندانپزشک می تواند تشخیص دهد که شما به چه میزان، مشروبات الکلی مصرف می کنید، چه مقدار چای و قهوه می نوشید و چقدر سیگار می کشید. در صورتی که استرس فراوانی دارید، بر اثر وارد کردن فشار زیاد بر روی دندان ها اثرات استرس در دهان شما مشخص خواهد شد. همچنین عوارض یک رژیم غذایی غلط و یا بیماری هایی مانند دیابت، به راحتی در دهان شما نمایان می شوند. دندانپزشک شما می تواند به راحتی با دیدن عوارض، شما را از خطر بیماری یا عادت های بدتان آگاه کند.

۷- دندان سفید لزوما خوب نیست.

رنگ دندان چیزی نیست که در میان تمامی افراد یکسان باشد. اگر فردی دندان های بسیار سفیدی دارد، ممکن است آن رنگ سفید مناسب شما نباشد. همانند رنگ پوست، رنگ دندان های شما نیز از دیگران متفاوت است. اگر برخی افراد دندان های سفیدی دارند به این معنی نیست که دندان هایشان از شما سالم تر است.

عادات دندانی استیو راث

– خود شما هر چند وقت یکبار مسواکتان را عوض می کنید؟

هر ۹۰ روز یکبار. من خودم از مسواک برقی استفاده می کنم و هر بار تنها سر آن را تعویض می کنم.

– اگر نتوانید مسواک بزنید، چه می کنید؟

من دهانم را با دهانشویه می شویم و سعی می کنم که هر چند وقت یکبار اینکار را برای مسواکم هم تکرار کنم. در صورتی که دهانشویه در دسترس نباشد آنها را با آب گرم شستشو می دهم.

– آیا شما عادت بدی دارید که بخواهید به بیماران بگویید آن را انجام ندهند؟

حقیقتا من زیاد پرهیز می کنم! با دندان هایم یخ نمی خورم، شکلات هم همینطور. از خوردن نوشابه و قهوه هم خبری نیست.

– آخرین کار راجع به دندان را که قبل از خواب انجام می دهید چیست؟

شب ها محافظ ضد گاز گرفتن و جابجایی دندان را در دهانم می گذارم. فکر می کنم برای بیشتر افراد این موضوع مفید واقع شود. بدین ترتیب از آسیب دیدن دندان ها -در اثر فشارهای ناخودآگاه- هنگام خواب کاسته می شود.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 0:21

آکاایران: بسیاری از افراد برای حفظ پوستی سالم و جوان هزینه های زیادی می کنند: تمیزکننده ها و مرطوب کننده های گرانقیمت، ماسک های صورت، چشمه های آب معدنی… همه برای داشتن پوستی شاداب و سالم هستند.

به گزارش آکاایران: اما پوست سالم لزوما نیازی به کرم ها و صابون های گرانقیمت ندارد، فقط باید مراقب چیزهایی که می خورید باشید.

سلامت پوست شما وابسته به سلامت گوارش شماست. خوردن غذاهای پرچرب و شیرین و روغن دار، نه تنها باعث نفخ و احساس ناخوشایند می شود بلکه به احتمال زیاد متوجه تاثیراتش روی پوست تان هم خواهید شد؛ ترک، خشکی و لک، یا رنگی بیمارگونه و ناسالم در چهره یا رنگ پریدگی. بیماری های پوستی مانند رزاسه یا آکنه می تواند علامتی برای این باشد که چیزی جدی و مهم در اعماق شکم تان در حال رخ دادن است.

مراقب سلامت گوارش تان باشید

خیلی از افراد به اشتباه فکر می کنند علائمی مانند نفخ و گاستریت طبیعی است اما وقتی نشانه های یک اختلال در گوارش تان روی پوست تان ظاهر می شود، ابدا نباید این علائم را نادیده بگیرید. خوشبختانه داشتن گوارش سالم نه فقط روی تمام جوانب سلامتی تان تاثیر می گذارد- شامل پوست- بلکه انجامش هم نسبتا ساده است.

  1. رژیم غذایی متنوع داشته باشید

کاری که تست آلرژی غذایی می کند، شروع با یک رژیم حذفی و کم کم افزودن غذاهایی خاص است تا واکنش ها بررسی شوند، اما بیشتر افراد می توانند همیشه آب فراوان بنوشند و غذاهای طبیعی و ضدالتهابی فراوانی بخورند مانند زردچوبه.

  1. غذاهای طبیعی بخورید

سبزیجات زیاد، غلات کامل مانند کوینولا، پروتئین کم چرب و چربی های سالم که می توانند از ماهی های آب های متلاطم، گوشت گوساله تغذیه شده با علف، روغن نارگیل، و آووکادو. میوه جات و سبزیجات بیشتر ویتامین های لازم، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها را تامین می کنند.

  1. بیشتر پروبیوتیک مصرف کنید

برای ارتباط بهتر میان گوارش سالم و پوست سالم تر، پروبیوتیک ها ضروری هستند، اسیدوفیلوس، بیفیدوس، و سایر باکتری های خوب و اصلی. ثابت شده که پروبیوتیک های خوراکی، التهاب های پوستی را کاهش می دهند.

پروبیوتیک ها را می توان درغذاهای تخمیر شده مانند ماست، کفیر، کلم ترش، توفو(خمیر سویا)، و کامبوچا یافت. اگر می خواهید رشد باکتری های خوب گوارش را تقویت کنید، با کمک این غذاها می توایند این کار را انجام دهید.

همچنین بخوانید : پروبیوتیک چیست؟

  1. از استرس تان کم کنید

آخرین مشکل اصلی که بر سر راه گوارش سالم و پوست سالم و درخشان وجود دارد، یک عامل ناآشکار است: استرس. استرس روی هر سیستمی در بدن شما تاثیر می گذارد و هورمون های استرس مانند آدرنالین و کورتیزول می توانند تاثیرات مخربی روی پوست شما بگذارند. برای کم کردن از استرس تان، تمرینات ذهنی را که برای کاهش استرس مفیدند انجام دهید؛ مدیتیشن روزانه که ثابت شده در این امر موثر است. بعد از همه این ها زیبایی تنها در پوست خلاصه نمی شود، بلکه شامل همه سیستم های بدن شما از پوست گرفته تا معده و روده تان می گردد.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 152 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 19:24

آکاایران: گالری جدیدترین مدل طراحی ناخن متناسب به رنگ مد سال 2016 و نوروز 95

 

به گزارش آکاایران: مدل ناخن های زیبا و جدید

تصاویر از جدیدترین طراحی روی ناخن

عکس هایی از ناخن های بلند وکشیده با مدل طراحی های جدید

طراحی جدید مدل ناخن

مانیکور ناخن

زیبایی آرایی با ناخن

انواع تنوع و مدل در تزئین زیبای ناخن

دیزاین های ناخن مد شده سال 95 و 2016 میلادی

با سایت آکا ایران همواره روی مد باشید

 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 134 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 19:24

آکاایران: ماسک ضد چروک خانگی و بی ضرر درست کنید

به گزارش آکاایران: چین و چروک پوست صورت یکی از مشکلات تمام خانم هایی است که سن شان بالای ۳۰ سال است. برای حل این مشکل می توانید ماسک های ضد چروک و بدون ضرر خانگی درست کنید.

با طب سنتی ماسک ضد چروک خانگی و طبیعی درست کنید

زندگی هزار و یک دلیل برای خندیدن دارد اما این تجربه خوشایند با خودش خط هایی هم به همراه دارد. چین های دور دهان، خطوط خنده و خط لبخند بخش تاسف آور روند پیری هستند. اگر فردی سیگاری هم باشد، این خطوط خودش را زودتر از سن شناسنامه نشان می دهد. چین و چروک های عمیق اطراف دهان با عوامل مختلفی مانند خنده، اخم، جمع کردن بینی و. . . ایجاد می شود و با از دست دادن قابلیت ارتجاعی خود دیگر نمی تواند کلاژن طبیعی بسازد و باعث چین و چروک می شود.

یکی از مهم ترین اقدام هایی که می توانید انجام دهید پیشگیری است. از قدیم هم گفته اند «پیشگیری بهتر از درمان است». خوشبختانه راه های زیادی برای کاهش این خطوط وجود دارد و طب سنتی نیز برای این خطوط طبیعی اما آزاردهنده درمان هایی را به شما پیشنهاد می دهد.

ماسک ضد چروک روغن زیتون و دانه کدو

ماسک صورت یکی از ساده ترین و موثرترین درمان های خانگی برای خلاصی از خطوط خنده است. به همین دلیل بهتر است ماسک روغن زیتون و دانه کدو تنبل را حتما امتحان کنید. کافی است دانه کدو تنبل را در روغن زیتون بریزید و له کنید. بعد این مخلوط را روی خط خنده بمالید. این درمان یکی از بهترین درمان ها برای از بین بردن خطوط اطراف دهان است. کار ساده تری که می توانید انجام دهید این است که فقط روغن زیتون را روی لب ها و اطراف دهان استفاده کنید و شب تا صبح بگذارید روی پوست و لب های تان باقی بماند تا چین و چروک های عمیق اطراف دهان را بپوشاند.

ماسک ضد چروک سفیده تخم مرغ

ماسک سفیده تخم مرغ یکی از بهترین ماسک ها برای سفت شدن پوست اطراف دهان است. برای این کار می توانید سفیده تخم مرغ را با روغن نارگیل به صورت بمالید و بگذارید روی صورت خشک شود و تا حدود ۲۰ دقیقه بماند. این ماسک کمک می کند پوست قابلیت ارتجاعی خودش را حفظ کرده و از چین و چروک و افتادگی پوست اطراف دهان پیشگیری کند. در این ماسک روغن نارگیل به عنوان یک مرطوب کننده عمل کرده و از بی آب شدن پوست جلوگیری می کند. اگر روغن نارگیل در اختیار نداشتید می توانید سفیده تخم مرغ را به تنهایی روی صورت بمالید و بعد از خشک شدن با آب نیم ولرم بشویید. سفیده تخم مرغ را همچنین می توانید با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی صورت بمالید و بعد با آب گرم شست وشو دهید.

برای از بین بردن چین و چروک صورت تان لیمو بزنید

از میوه ها هم می توانید برای از بین بردن خط خنده استفاده کنید. یک لیمو را نصف کنید و روی اطراف دهان بمالید. حتی می توانید به جای لیمو آبلیمو را برای برطرف کردن خطوط خنده خود به کار ببرید. این کار یکی از بهترین راه های خلاصی از خطوط عمیق خنده است. اسیدی که در آبلیمو وجود دارد، به سفت شدن پوست کمک کرده و می تواند چین و چروک اطراف دهان را که به مرور زمان اتفاق می افتد، از بین ببرد. در واقع غلظت بالای ویتامین C در لیمو به خنثی شدن رادیکال های آزاد کمک می کند. حتی می توانید آبلیمو را با آب پرتقال مخلوط کرده و روی نواحی که چروک دارد، ماساژ دهید. این دو میوه به اندازه کافی ویتامین تولید می کنند که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

ماسک ضد چروک عسل، آووکادو و زرده تخم مرغ

آووکادو سرشار از ویتامین E است که پوست را مرطوب می کند. ترکیب آووکادو له شده، عسل و زرده تخم مرغ یک ماسک ایجاد می کند که برای از بین بردن خطوط ریز اطراف دهان می توان از آن استفاده کرد. این ماسک را ۲۰ دقیقه روی خطوط خنده قرار دهید. آووکادو بر رطوبت و چین و چروک پوست اثر دارد در حالی که تخم مرغ و عسل گردش خون را در پوست افزایش می دهد. همان طور که گفته شد ویتامین E برای از بین بردن خطوط خنده موثر است اگر نخواستید از آووکادو استفاده کنید، می توانید روغن ویتامین E را اطراف دهان استفاده کنید. این روغن هم باید حدود ۱۰ دقیقه روی پوست بماند و بعد با آب گرم شسته شود.

ماسک ضد چروک روغن نارگیل

یکی از درمان های مناسب برای کاستن از چین و چروک اطراف دهان ماساژ با روغن نارگیل است. استفاده از آن بسیار راحت است؛ کافی است مناطقی که دچار خط شده قبل از به تختخواب رفتن با روغن نارگیل ماساژ دهید. روغن نارگیل یک آنتی اکسیدان طبیعی و مرطوب کننده است که چین و چروک را برطرف کرده و رادیکال های آزاد را دفع می کند. همان طور که گفته شد از ویتامین E موجود در این روغن می توانید برای درمان خطوط خنده استفاده کنید.

ماسک ضد چروک زردچوبه و نیشکر

وقتی سن بالاتر می رود، پوست کم کم خشک می شود و همین خشکی باعث بروز خطوطی در اطراف دهان و البته اطراف چشم می شود. خمیری که از پودر زردچوبه و آب نیشکر به دست می آید، یکی از بهترین داروهای خانگی برای کاهش چین و چروک اطراف دهان و خط خنده است. این ماسک را روی خطوط ریز اطراف دهان بزنید و بگذارید خشک شود. بعد از ۲۰ دقیقه می توانید به راحتی آن را بشویید. همچنین مالیدن مخلوطی از زردچوبه و مقدار کمی خامه روی پوست، بافت اطراف دهان را نرم و انعطاف پذیر می کند. فقط حواس تان باشد که زردچوبه زیاد روی پوست تان نماند چون ممکن است روی رنگ پوست صورت اثر بگذارد.

ماسک ضد چروک عسل و روغن هسته انگور

خط هایی که اطراف دهان تان ایجاد شده اگر چندان عمیق نیست، می توانید زود به دادش برسید. یکی از ماسک هایی که برای از بین بردن خطوط خنده بسیار اثرگذار است، ترکیب عسل، روغن هسته انگور، ماست و چای سبز است. مواد گفته شده را خوب با هم مخلوط کنید و  روی خطوط خنده و حتی اطراف چشم که چین و چروک دارد، بمالید. بگذارید این ماسک ۲۰ دقیقه روی صورت بماند و بعد بشویید.

ماسک ضد چروک با آبمیوه ها

می دانید که میوه ها فیبر بالایی دارند و یکی از دلایل ایجاد خطوط خنده خشک شدن پوست است؛ بنابراین استفاده از آبمیوه ها می تواند کمک زیادی در پیشگیری از این اتفاق کند. کافی است آب آناناس و سیب روی صورت بمالید. این دو میوه بهترین گزینه ها برای حذف چین و چروک های عمیق صورت بوده و جزء بهترین راهکارها برای برطرف کردن یا کاستن از خطوط خنده به حساب می آیند. بهتر است این ترکیب را حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت قرار دهید و بعد با آب خنک بشویید یا حتی توصیه می شود تا ساعت ها این کار را نکنید.

ماسک ضد چروک بلغور جو، شیر و گلاب

بلغور جو یکی از مفیدترین موادی است که برای تغذیه پوست صورت می توان از آن استفاده کرد. اگر می خواهید از این خوراکی ماسکی برای خط خنده استفاده کنید، بهتر است مقداری از آن را با شیر، ماست، گلاب یا حتی آب مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند. این خمیر را به آرامی اطراف و روی خطوط خنده بمالید و مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. پس از گذشت این مدت صورت تان را با آب ولرم بشویید.

برای جلوگیری از چین و چروک به پوست آب برسانید

ژل آلوئه ورا یک عامل مرطوب کننده پوست است و می تواند برای درمان خط خنده مورد استفاده قرار بگیرد. ژل آلوئه ورا را می توانید از برگ آن گرفته و به آرامی روی چین و چروک های اطراف دهان بمالید. این ژل بی نظیر برای کمک به از بین رفتن خط خنده استفاده می شود. بعد از حدود ۲۰ دقیقه می توانید این ژل را با آب ولرم بشویید و صورت تان را خشک کنید. اگر می خواهید از این روش نتیجه ای مطلوب بگیرید، هر روز آن را تکرار کنید تا شاهد تغییرات چشمگیری باشید.




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 150 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 19:24

,[categoriy]

اگر از آکنه رنج می برید، بخوانید

اگر از آکنه رنج می برید، بخوانید -آکااگر از آکنه رنج می برید، بخوانید -آکا

آکاایران: اگر از آکنه رنج می برید، بخوانید

آکاایران: آکنه یک بیماری مزمن است که پیازهای مو وغدد چربی پوست را درگیر می کند. در این بیماری غدد چربی مسدود می شوند و باعث به وجود آمدن جوش و کیست می شوند.
جوش یا آکنه، طیف متنوعی است از ضایعات پوستی را در بر می گیرد که به صورت لکه های قرمز رنگ یا دانه های پررنگ در پوست و یا دانه های زیر پوستی همراه با ضایعات چرکی در تنه و اندام ها و همچنین صورت مشاهده می شود.

 

به گزارش آکاایران: صبور باشید:

خوب شدن آکنه حتی با قوی ترین درمان پزشکی، مستلزم صرف زمان زیادی است. انتظار بهبود در چند هفته اول را نداشته باشید.

 

فشار ندهید:

خود را عادت دهید که آکنه را فشار ندهید و با آن دست نزنید، زیرا جای زخم آن ها روی پوست باقی می ماند. از یک سری تکنیک ها مثل گوش دادن به آهنگ، تماشای ویدئو و خواندن کتاب برای کنار گذاشتن این عادت استفاده کنید.
اگر جوش عفونی زرد و بزرگی را در صورت خود دارید و احساس می کنید که باید از آن خلاص شوید یک سوزن ضدعفونی و تمیز را در آن فرو کنید و به آرامی فشار دهید و با دستمال کاغذی، چرک آن را پاک کنید. دستان خود را بشویید. ( برای استرلیزه کردن سوزن از شعله آتش استفاده کنید).

 

با دقت بشویید:

محل مورد نظر را روزی دو بار با صابون بدون بو بشویید. صابون ضد باکتری به هیچ وجه از صابون های معمولی بهتر نیست. صابون زبر می تواند باعث تحریک و اذیت پوست شود. به طور متناوب از یک مایع مخصوص شست و شوی صورت آنتی باکتری ملایم استفاده کنید. از پاک کننده های صورت و تمیزکننده هایی که ممکن است التهاب صورت را افزایش دهند و سبب شوند جای زخم جوش بر روی پوست بیشتر باقی بماند، پرهیز کنید.

 

 

کرم ها، ژل ها و لوسیون های جوش:

پول خود را با خرید محصولات ضدآکنه (که بسیار تاثیرگذار توصیف می شوند)، هدر ندهید. بیش تر آن ها علی رغم گرانی تاثیر بسیار کمی دارند. درمان آکنه ممکن است چندین ماه و یا حتی چندین سال به طول انجامد. همچنین کرم های گران قیمت حاوی اسیدهای آلفا هیدروکسی وجود دارند(alpha hydroxy acids) که اغلب برای درمان آکنه تبلیغ می شوند، اما کم ترین دلیل علمی برای تاثیر آن ها وجود دارد.

 

 

روغن درخت چای:

روغن درخت چای تاثیر آنتی باکتریایی دارد و اگر آکنه شما از نوع معمولی است، امتحان کردن این روغن خالی از لطف نیست.مقدار کمی از این روغن با غلظت پنج درصد را روزی دو بار بعد از شستن صورت خود بر روی محل مورد نظر استفاده کنید، دقت کنید که این روغن با چشم در تماس قرار نگیرد.

 

ژل نیکوتینامید(Nicotinamide gel): این ژل می تواند در مورد جوش هایی که ملتهب هستند اما خیلی شدید نیستند، مفید باشد.

 

پروکسید بنزویل(Benzoyl Peroxide): بهتر است که از داروخانه ها نوع 5/2 درصد را درخواست کنید. این نوع، باکتری پوست را از بین می برد و در دو نوع ژله ای و کرمی موجود است. نوع ژله ای مواد را بسیار مؤثرتر از نوع کرمی پخش می کنند اما خشک تر است. قبل از استفاده از آن، شکل صورت خود را روی برگه ای از کاغذ بکشید و محل جوش ها و تعداد آن ها را دقیقاً مشخص کنید. با این کار می توانید از روند بهبود پوست خود آگاه شوید.

 

از این ماده روزی دو بار، پس از شستن صورت به صورت لایه ای خیلی نازک استفاده کنید (از استعمال آن در قسمت لب و چشم پرهیز کنید). ماموریت اصلی آن جلوگیری از ایجاد لک های جدید و تازه است. لذا می توانید از آن نه تنها روی جوش ها بلکه بر روی تمام صورت استفاده کنید.پس از یکی دو هفته از نوع چهار درصد و سپس پنج الی ده درصد استفاده کنید. اگر پوست صورت شما در استفاده از این کرم بیش از حد پوست پوست یا قرمز می شود، در مصرف آن دقت کنید. البته پوست پوست شدن خیلی ضعیف معمولی است. اما اگر احساس می کنید که پوست شما خشک است می توانید از این درمان همه روزه و همراه با یک مرطوب کننده بدون روغن به طور متناوب (یکی در میان) استفاده کنید. این ماده را از لباس های خود دور نگه دارید زیرا اثر سفیده کننده (رنگ برنده) دارد.

 

پس از دو ماه، جوش های شما باید تا یک سوم تعداد اولیه کاهش پیدا کرده باشد. اگر چنین بود، این کار را ادامه دهید. شاید لازم باشد این درمان را تا چندین ماه ادامه دهید. اگر تاثیری نداشت با پزشک خود مشورت کنید و نوع قوی تری را بخواهید. 60 درصد از افرادی که دچار آکنه هستند، پشت آن ها نیز مانند صورتشان آکنه دارد. استفاده از این کرم یا ژل در قسمت پشت می تواند دشوار باشد، اما تا جایی که می توانید از این درمان برای پشت بدن خود هم استفاده کنید.
اگر آرایش می کنید، از آرایش های سنگین و چرب خودداری کنید. انواع مختلف مواد آرایشی بدون چربی و روغن را تهیه کنید. قبل از شستن آرایش از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید. اگر در تمام صورت خود آکنه به همراه چند جوش سرسیاه دارید، ممکن است دلیل آن لوازم آرایش شما باشد بنابراین لوازم آرایش خود را تغییر دهید.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 130 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 16:23

آکاایران:  

 

چگونه با آرایش چشم خود را درشت کنیم؟

 

,[categoriy]

آرایش چشم ، فوت و فن آرایش چشم ، آرایشگری

آرایش چشم ، فوت و فن آرایش چشم ، آرایشگری -آکاآرایش چشم ، فوت و فن آرایش چشم ، آرایشگری -آکا

آکاایران: آرایش چشم ، فوت و فن آرایش چشم ، آرایشگری

 

 

به گزارش آکاایران: در این بخش ،ایده هایی ساده و کاملا کاربردی را برای درشت تر نشان دادن چشم های ریز با یک آرایش چشم زیبا به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

 افراد دارای چشم هایی با اشکال و سایزهای متفاوتی هستند. برخی چشم ها باز،درشت،برجسته و برخی دیگر ،ریز و بسته هستند.در هر صورت همه اینها هدایای طبیعت هستند،اما در خصوص آرایش چشم ،افراد بیشتر مایلند چشمان خود را درشت تر از آنچه هست آرایش کنند.

البته امروزه روشهای جراحی متعددی برای اینکار وجود دارد ،اما آنچه در این مقاله مد نظر ماست،ارائه ایده هایی در خصوص آرایش چشم های ریز و جذابیت بیشتر آنهاست.

آرایش مناسب چشم ریز

برای اینکار،ابتدا کل پلک بالا را با استفاده از سایه ای روشن پوشش دهید. سایه های نقره ای و عاجی ،رنگ های مناسبی برای چشم های ریز هستند.از سایه های خیلی سرد اجتناب کنید.در ضمن سایه های بسیار تیره هم ،چشم ها را کوچکتر نشان خواهند داد.

اگر قبل از ریمل از فرمژه استفاده کردید، صبر کنید تا ریمل شما خشک شود و بعد از فر مژه استفاده کنید.  

 خط چشمی که برای این آرایش چشم ها استفاده می شود ،بهتر است تیره تر از از سایه چشم باشد. کل چشم را خط چشم نکشید. در گوشه خارجی چشم ،خطی نازک بکشید و گوشه ها را کمی تیره کنید. خط چشمی که خیلی نازک یا خیلی ضخیم باشد،چشم را کوچک تر نشان میدهد.

کمی سایه روشن را روی استخوان زیر ابرو و درست دقیقا نصف گوشه خارجی این قسمت بزنید. انتخاب رنگ سایه بسیار مهم است . یک حالت سایه روشن می تواند زیباتر باشد. اینکار، های لایت زیبایی را به چشم ها و پلک های شما می بخشد. بهتر است از سایه های نزدیک به رنگ پوست استفاده کنید. مژه های بالا را با فر مژه حالت داده و دوبار ریمل قهوه ای تیره بزنید. اینکار مژه ها را از مرکز چشم دورتر کرده و سفیدی چشم ها را بیشتر نمایان می سازد.

یک ایده ساده برای بزرگتر نشان دادن چشم ها ،استفاده از مداد چشم سفید مایل به کرم،زیر پلک پایین است،می توانید مثل پلک بالا،خط ملایمی هم را هم در قسمت گوشه داخلی پلک پایین بکشید. 

برای بزرگ تر نشان دادن چشم های ریز ،به ابروها هم توجه خاصی داشته باشید.از یک متخصص آرایش بخواهید باتوجه به مدل چشم های شما ،ابروی زیبایی را برایتان طراحی کند.این کار بسیار اهمیت دارد.حالا ابروها را کمی سایه ابرو بزنید،آرک ابروها در بزرگ تر نشان دادن چشم ها نقش مهمی دارد.

خیلی زیاد ریمل نزنید،اینکار ظاهر زیبایی نخواهد داشت .اینکه چطور با آرایش چشم ها را بزرگتر نشان دهیم بسیار مهم است و ایده های بالا در این مورد به شما کمک خواهند کرد.

نظرات خود را با وبسایت ما در میان بگذارید. 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 127 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 16:23

,[categoriy]

چگوه با آرایش کم زیبا به نظر برسیم ؟

چگوه با آرایش کم زیبا به نظر برسیم ؟ -آکاچگوه با آرایش کم زیبا به نظر برسیم ؟ -آکا

آکاایران: چگوه با آرایش کم زیبا به نظر برسیم ؟

آکاایران: آشنایی با راهکارهایی برای زیبا به نظر رسیدن با آرایش کمتر:آرایش می تواند یک زن را زیبا تر کرده و یا زشت کند. اگر همیشه بیش از اندازه آرایش کنید معمولا بدون آرایش زشت بنظر می رسید.رنگهای خاص ( مانند رنگهای روشن و رنگهای تیره ) می تواند ظاهر شما را بیش از اندازه آرایش شده و یا خیلی مصنوعی نشان دهد. زمانی ایده آل به نظر خواهید رسید که آرایشی طبیعی و ساده داشته باشید، قطعا شما نمیخواهید یک دلقک بنظر برسید. کمتر آرایش کنید و همچنان خوب بنظر بیایید.شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایبتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

دستور کار

به گزارش آکاایران: 1 – برای آرایش از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید

با صورت و گردنتان که تمیزشان کرده اید شروع نمایید. یک مرطوب کننده ی روشن با میزان spf حداقل ۱۵ برای محافظت از پوستتان در مقابل نور خورشید به پوست خود بمالید. این کار کمک خواهد کرد تا از بوجود آمدن چین وچروک جلوگیری بعمل آید.

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

3 – رژ گونه بزنید

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ ها بنظر می رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش خواهد بود.

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

5 – سایه چشم هم اضافه کنید

یک سایه چشم صورتی کم رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

6 – و برای لب هایتان، از یک رژ لب براق برای اضافه کردن کمی رنگ و درخشش به لب هایتان استفاده نمایید.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 142 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 16:23

آکاایران: قبل از فرارسیدن موعد مقرر پیش بینی شده برای تولد نوزاد های خانواده های سلطنتی 2013 ، می خواهیم نگاهی به عکس های نوزادان سلطنتی از ملکه الیزابت دوم و از آن زمان به بعد بیاندازیم.

به گزارش آکاایران: پرنس چارلز Prince Charles پسر ملکه الیزابت دوم.

,[categoriy]

نگاهی بر پوشش های کودکان سلطنتی

نگاهی بر پوشش های کودکان سلطنتی (عکس) -آکانگاهی بر پوشش های کودکان سلطنتی (عکس) -آکا

آکاایران: نگاهی بر پوشش های کودکان سلطنتی (عکس)

فرزند اول جورج George ششم و ملکه ی الیزابت دوم .

شاهزاده ویلیام ویلز Prince William  پسر اول پرنس چارلز Charles  و نوه ی ملکه الیزابت دوم.

شاهزاده هری ولز Harry پسر دوم شاهزاده چارلز Charles.

آنه Anne، شاهزاده خانم سلطنتی  و فرزند دوم و تنها دختر ملکه الیزابت دوم.

پیتر فیلیپس Peter Phillips تنها پسر آنه Anne، شاهزاده ی سلطنتی .

زارا فیلیپس Zara Phillips فرزند دوم و تنها دختر آنه Anne، شاهزاده سلطنتی.

شاهزاده اندرو Andrew، پسر دوم ملکه الیزابت دوم ( در تصویر ششمین از سمت چپ ).

شاهزاده بئاتریس Beatrice ،  دختر اول شاهزاده اندرو Andrew .

شاهزاده یوگنی Eugenie ،  دختر دوم شاهزاده اندرو Andrew .

پرنس ادوارد Edward ، سومین پسر ملکه الیزابت دوم.

بانو لوئیس ویندزور Louise Windsor دختر پرنس ادوارد Edward و ارل Earl .

جیمز James، وایکانت سورن Viscount Seve فرزند دوم و تنها فرزند پرنس ادوارد Edward .

 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 147 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 6:35



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 124 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 6:35

,[categoriy]

چطور بدون آرایش زیبا شویم؟

چطور بدون آرایش زیبا شویم؟ -آکاچطور بدون آرایش زیبا شویم؟ -آکا

آکاایران: چطور بدون آرایش زیبا شویم؟

آکاایران: اگر از آن دسته خانم هایی هستید که از آرایش کردن خسته شده اید ، ولی برایتان مهم است که باز هم زیبا به نظر برسید پس این مقاله آکا ایران را بخوانید تا با روش های طبیعی زیباسازی اعتماد به نفس خود را حفظ کنید:

 

به گزارش آکاایران: ۱- استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. دانشمندان این مقدار را ۶-۸ ساعت هر شب توصیه می کنند.در کنار این ، به اندازه کافی آب بنوشید و از نوشیدنی های الکلی و قندی دوری کنید.این دو عامل در کنار یکدیگر به سلامت پوست کمک فراوانی می کنند و باعث می شوند زیر چشم گود رفتگی یا سیاهی بوجود نیاید.

۲- صورت تان را بشوئید

اگر هدف شما از آرایش نکردن اینست که صورت تان زیبا و تمیز به نظر برسد پس آن را مرتب بشوئید. دو بار شست و شو در روز کافی است. اگر از کرم های سفید کننده و مواد آرایشی استفاده می کنید یا پوست تان چرب و روغنی می شود از تمیز کننده ها یا به اصطلاح شیرپاک کن کمک بگیرید.

۳- ابروهایتان را زیبا و به تناسب صورت تان بردارید

ابرو یکی از مهم ترین بخش های صورت است و تاثیر زیادی بر زیبایی آن دارد.براحتی و با مراجعه به یک آرایشگاه خوب می توانید اندازه و فرم آن را تغییر دهید. البته فراموش نکنید که موهای صورت تان را هم بردارید. بعد از این کار صورت تان بسیار شفاف و روشن به نظر می رسدو بدون استفاده از مواد آرایشی زیباتر به نظر می رسید.

۴- به صورت و بدنتان مرطوب کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب کننده خوب برای چرب کردن بدن و صورت تان کمک بگیرید.و هر زمان از خانه بیرون می روید مصرف کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید حتی در روزهای بارانی؛اگر بعد از رسیدن به خانه و شب هنگام از مرطوب کننده استفاده کنید پوست تان بسیار نرم و زیبا خواهد شد.

۵- رژیم غذایی

غذایی که م یخورید نقش مهمی در سلامت و زیبایی شما دارد.مصرف میوه و سبزیجات به زیبایی و شفافیت پوست شما کمک فراوانی خواهد کرد. اگر هر روز قبل از هر وعده غذایی یک عدد میوه میل کنید هم سلام تر خواهید بود و هم پوست زیبایی خواهید داشت.

۶- مدل مو

قبل از اینکه در مورد مدل مو تصمیم بگیرید ، مطمئن شوید که آن مدل به صورت و اندام شمابرازنده خواهد بود.هر مدلی به هر خانمی نمی آید ، خیلی مهم است که مدلی انتخاب کنید که مناسب سن و متناسب با فرم صورت و اندام شما باشد.

۷-موهای سالم

برای شستن موهای تان فقط از شامپو و آن هم از نوع مناسب موهای تان استفاده کنید.اکثر خانم ها هر روز شامپو می زنند و سپس از نرم کننده استفاده می کنند.اما این فقط باعث می شود که موهایتان چرب و روغنی به نظر برسد. همچنین نرم کننده را از میانه مو تا انتهای آن باید بکار ببرید و به ریشه و کف آن نزنید.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 157 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 0:55



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 125 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 0:55



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 155 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 0:55

,[categoriy]

جدیدترین مدل کوله پشتی های دخترانه

جدیدترین مدل کوله پشتی های دخترانه -آکاجدیدترین مدل کوله پشتی های دخترانه -آکا

آکاایران: جدیدترین مدل کوله پشتی های دخترانه

عکس کوله پشتی

به گزارش آکاایران: عکس کوله پشتی دخترانه

عکس کوله پشتی

عکس کوله پشتی آکا ایران

عکس کوله پشتی

عکس کوله پشتی قرمز

عکس کوله پشتی

عکس مدل جدید کوله پشتی




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 19:36

آکاایران: مدل کفش های مجلسی 92

,[categoriy]

مدل کفش مجلسی زنانه و دخترانه سال 92

مدل کفش مجلسی زنانه و دخترانه سال 92 -آکامدل کفش مجلسی زنانه و دخترانه سال 92 -آکا

آکاایران: مدل کفش مجلسی زنانه و دخترانه سال 92

به گزارش آکاایران: کفش های مجلسی زنانه 92

مدل کفش های مجلسی دخترانه 92

کفش های مجلسی 2013

کفش های مجلسی جدید

کفش های مجلسی 92

کفش های مجلسی 92

کفش های مجلسی 92

کفش های مجلسی 92

کفش های مجلسی زیبا

کفش های مجلسی شیک




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 19:36